fredag 29 juli 2011

Mim fina, fina arbetsplats

Jag har fått schema.....gulp!..... och sett min nya fina arbetsplats.Oh herre jösses vad fin skolan var! Det ska bli en heder att få vistas i så fina lokaler! Och jag som älskar fina miljöer! Nu längtar jag efter att få börja jobba. Längtar efter att få se mitt nya fina skrivord, träffa kollegorna och se gå in och titta i klassrummen som jag ska undervisa i. Jo, jag var ju inne i klassrummen och personalrummet. Men då visste de inte var jag kommer att sitta eller vilka klassrum jag skulle undervisa i. Skolan har smartboards! Jag har aldrig jobbat med det, men det ska vara underbara! Det är en slags datoriserad tavla där man kan göra allt du kan på en dator. Och så hade de glas- whiteboard! NICE! Det känns lite tokigt att längta efter jobbet när sommaren fortfarande är i full blom. Och vi har dessutom en resa att se framemot. Och jag kommer ha kul. Men nedräkningen har börjat. Och jag räknar ner. Jag tror det här kommer bli så bra. Det känns så bra. Faktiskt så att jag får nypa mej själv i armen. Jag är så priviligerad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar