måndag 20 augusti 2012

Hej alla nya elever!

Hej alla nya elever!
Härligt att ni hittade hit- här kommer ni att hitta veckans låt, alla läxor, vad som kommer på proven och lite annat smått och gott. Bloggen är tänkt som ett hjälpmedel i ert pluggande. Jag försöker att uppdatera så mycket jag kan. Det kommer att finnas egna sektioner för alla klasser så välkomna hit! Bloggen är även ett hjälpmedel för alla föräldrar som vill ha lite koll på läxor och prov. Jag använder mej av glosor.eu för att ha möjlighet att träna glosor på spanska och engelska .Just nu håller jag på omorganisera på sidan så att ni - mina nya elever - ska få en tydlig struktur. Det här kommer ta ett par dagar men snart har ni era egna grupper att gå in i och träna ord, ord, ord. Anändarnamn är: azasprak (Åzas språk) lösenord behövs inte. Mer om detta står till höger här i bloggen, scrolla ner om ni inte ser det. Vill ni bara se inlägg om läxor och prov så klicka på Läxor här i listen intill.Välkomna hit, har ni frågor klicka på kommentarer under inläggen och skriv så svarar jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar