onsdag 21 december 2011

Jullov

Jag vill tacka för presenterna jag har fått. Jag vill tacka för allt beröm och alla värmande ord ni gett. Jag vill tacka för en innehållsrik termin med många spännande möten och jag vill verkligen tacka för allting ni har lärt mej under det senaste halvåret.


I dag var julavslutningen i Matteuskyrkan. Lagom lång, väldigt fin och med många kramar från elever som jag kommer möta om ett par veckor igen. Jag har arbetat min första termin på min nya skola. Sammanlagt har jag nu arbetat ett år som lärare sedan jag gick ut min utbildning. Det är tanke för reflektion. Dags för att utvärdera för att kunna göra bättre. Jag ska göra bättre. Redan nu ser jag framemot att vårterminen börjar så att mina nya planer kan sättas i verket.  Men från och med fredag tar jag jullov. Då ska jag sova, äta och promenera. Vila batterierna, njuta av familjen och skaffa mer inspiration. Jag längtar redan efter er igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar