torsdag 3 februari 2011

När? Var?

Fick i all hast lämna skolan idag när förskolan ringde och sa att min mista dotter skadat foten. Så nu sitter jag här hemma, utan schema och utan att ha en aning om vilken tid jag börjar i morgon. Kanske borde jag ha lärt mej det efter tre veckor, men nej, sån är inte jag. Mitt liv snurrar på i 300 som vanligt och ingen dag är den andra lik, så därför har jag gett upp att kunna mina tider, eftersom allt ändras hela tiden. Så frågan är ska jag gå upp kvart över fem i morgon eller halv sju?
Hmmm....


I morgon är det dessutom läxföhör. Jag har inte gjort den än för 8:orna och 9:orna. Jag har heller ingen bra planering för vad vi ska göra sen. Lyssna på radio? Eller kanske lite musik? Men sen då? Natten lär bli lång för mej.....


Min dotter har skadat tån. Hon går inte på foten och är svullen. Men hon får gå till förskolan i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar