onsdag 26 oktober 2011

Trött men glad

Lovet börjar närma sej. Det känns välbehövligt. Jag känner mej lite sliten och behöver komma i kapp med sånt som jag ligger efter med, som att friska på mej, tvätten, städning och allt extra jobb jag har på sidan. Det är lite farligt när man trivs så bra på ett jobb som jag gör, man gör gärna lite för mycket. Stannar några timmar för länge för att hinna med allt det där man vill hinna med. Det roliga i kråksången är att det alltid finns mer att göra, även när man är klar med allt det som man borde. Men jag älskar verkligen mitt jobb, jag älskar ungarnas entusiasm och arbetsglädje och det gör det lätt att gå upp på morgonen och gå till jobbet! I morgon ska jag planera det kommande konstprojektet som niorna ska få göra. Jag har stora förväntningar på den. Dessutom har jag många roliga grammatik genomgångar, och sjuornas stora realia arbete framför mej. När jag har sovit och blivit helt frisk  under lovet så kommer veckorna flyga fram mot jul. Det är så mycket skojsigt att se framemot!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar